رویای کارآفرینی با آموزش برنامه نویسی

قطعاً شما هم جزو معدود افرادی هستید که می خواهید کسب و کار خودتان را داشته باشید و رویای کارآفرینی تان را محقق سازید. اما چگونه می توان شغلی پردرآمد و کم هزینه داشت؟ با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی فضای اینترنت، بیشتر افراد به سمت رشته های کامپیوتری از جمله برنامه نویسی روی آورده اند که امروزه به پردرآمدترین شغل های بازار تبدیل شده است. اما قبل از راه اندازی این شغل، باید تعیین کنید که می خواهید در چه حیطه ای از برنامه نویسی فعالیت نمایید (اندروید، کامپیوتر، موبایل و … ). جهت برنامه نویس شدن، نیاز به داشتن تخصص و تجربه کافی بوده و برای اینکه به فردی متخصص در این زمینه تبدیل شوید، باید روزها و ماه ها تلاش کنید و مهارت های مربوط به برنامه نویسی را فراگیرید. مجتمع آموزشی رازی با سال ها سابقه در زمینه آموزش زبان های مختلف برنامه نویسی از جمله: جاوا اسکریپت، CSS , HTML، پایتون، سی شارپ، c++، php، وردپرس و … به برترین مراکز آموزشی در کشور تبدیل شده و به راحتی می تواند رویاهای شما را تحقق بخشیده و شما را به کارآفرینی موفق در زمینه برنامه نویسی تبدیل کند تا سالیانه درآمدی میلیاردی داشته باشید.

برنامه نویسی برای تلفن همراه

برنامه نویسی برای تلفن همراه، بهترین راه درآمدزایی اینترنتی بوده که جهت این کار، باید زبان برنامه نویسی جاوا (Java) را فرا گرفت. توسط این برنامه همه فن حریف و محبوب، می توان برنامه های کاربردی موبایل تهیه کرد. جاوا ، جزو زبان های برنامه نویسی داینامیک، سطح بالا، شی گرا و تفسیری بوده که روش های متعدد برنامه نویسی را پشتیانی می کند. جاوا کاربردهای مختلفی داشته و می توان از آن، جهت ساخت اپلیکیشن های موبایل، دسکتاپ و بازی ها استفاده کرد.

 

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون، جزو زبان های شیء گرا بوده که به منظور توسعه نرم افزارهای مهم و کاربردی بهره وری می گردد. این زبان سطح بالا و قدرتمند، بسیار ساده بوده و کدهای نوشته شده توسط آن، به راحتی برای افراد قابل خواندن و ترجمه کردن است. کدهای نوشته شده توسط برنامه پایتون، حالت ماژولار دارند. به همین دلیل کدهای یک پروژه، برای سایر پروژه ها نیز قابل استفاده است. زبان پایتون، مترجمی استاندارد داشته که کاربران می توانند به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنند.  بطوری که همه ابزارهای آن، انحصاری نیستند و در پلتفرم های اصلی واقع شده اند. در نتیجه افرادی که دنبال برنامه ای هستند که جهت توسعه، به هزینه نیاز ندارد، می توانند از پایتون استفاده کنند.

لازم است بدانید یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون، بسیار راحت تر از سایر زبان های برنامه نویسی بوده و افراد مبتدی که تازه برنامه نویسی را شروع کرده اند، می توانند با این زبان وارد دنیای بزرگ برنامه نویسی شده و درآمد بالایی کسب کنند.

آدرس : ارومیه – فلکه بازارباش به سمت چهارراه مافی بالاتر از غذای آماده شوک نبش کوی ۱۵ مجتمع آموزشی رازی

برای ثبت نام با شماره ۰۴۴۳۲۲۵۹۰۵۵ تماس بگیرید

 

 

0 responses on "رویای کارآفرینی با آموزش برنامه نویسی"

Leave a Message