ثبت نام دوره های طراحی گرافیک شروع شد

ثبت نام دوره های طراحی گرافیک در مجتمع اموزشی رازی ارومیه شروع شد

آموزش فوتوشاپ Photoshop : نرم افزار فوتوشاپ Photoshop یک نرم افزار گرافیکی است. و همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کاردارند، به نوعی نیازمند نرم افزار Photoshop هستند. به کمک نرم افزار فتوشاپ شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید. عکس هایتان را ویرایش کنید و تغییر دهید. نرم افزار Photoshop توسط گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها، طراحی پوستر، طراحی کارت ویزیت، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی صفحات وب، طراحی بنر و…. مورد استفاده قرار میگیرد. آموزش فتوشاپ در آموزشگاه پایا به شما کمک می کند تا از فتوشاپ در معماری، فتوشاپ در عکاسی، فتوشاپ در امور طراحی و چاپ، فتوشاپ در طراحی وب سایت و.. استفاده نمایید.

به دید افراد عام، فتوشاپ یعنی چسباندن دو عکس کنار هم و یا رتوش عکس. این یک برداشت کاملا ناقص از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ است. به جرات میتوان گفت هیچ تصویری نمیتواند با استفاده از ابزارهای فتوشاپ زیبا نباشد. این نرم افزار نقش مهمی در پیشرفت کاری شما دارد. در حرفه هایی نظیر عکاسی، گرافیک، معماری، تبلیغات و … بسیار پرکاربرد بوده و هم چنین میتوانید برای ثبت لحظات زندگیتان به صورت آلبوم تصاویر این نرم افزار قدرتمند را بیاموزید.

از جمله سرفصل های آموزشی در دوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته میتوان به طراحی کارت ویزیت، لِیبل سی دی، طراحی بنر، رتوش تصاویر، ویدئوهای کوتاه و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوره فتوشاپ یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی مجتمع آموزشی رازی میباشد.

آموزش ایندیزاین InDesign : از نرم افزار این دیزاین در صنعت چاپ و صفحه آرایی برای طراحی و چاپ مجلات، کتاب ها، سررسیدها، بروشورهای تبلیغاتی، نشر دیجیتالی، گرافیک و تصاویر، صفحه بندی، حروف چینی، ستون بندی، کادر بندی، جدول کشی و… با خروجی pdf استفاده میشود. نرم افزار InDesign بهترین و رایج ترین نرم افزار در زمینه نشر رومیزی ساخت شرکت ادوبی است. و جدیدترین نسخه آن Adobe InDesign CC 2015 میباشد. آموزش ایندیزاین در آموزشگاه پایا به شما کمک می کند تا به سرعت آنرا فرا گرفته و براحتی از آن استفاده نمایید.

آموزش کورل دراو CorelDRAW : نرم افزار کورل دراو یک نرم‌ افزار ویرایشگر گرافیک بُرداری است. برعکس نرم افزارهای پیکسلی (مانند فتوشاپ) هرچقدر در کرل دراو تصویر را بزرگنمایی کنیم تغییری در کیفیت رخ نمی دهد. برخی از موارد استفاده نرم افزار Corel DRAW در طراحی آرم، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ، طراحی روی CD، طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر، طراحی مجله ها و روزنامه ها، طراحی پارچه، برش با دستگاه کاتر پلاتر Cutter plotter (مورد مصرف شرکت های تبلیغاتی، تابلوسازی، برش شبرنگ) ، امور چاپ و انتشار و نهایتا در طراحی صفحات وب میباشد. آموزش کورل دراو در آموزشگاه پایا به شما کمک می کند تا به سرعت آنرا فرا گرفته و براحتی از آن استفاده نمایید.

آموزش ایلوستریتور illustrator : نرم افزار ایلوستریتور برنامه ای است که می توان با آن اشکال وکتور یا برداری رسم نمود. برخی از موارد استفاده نرم افزار illustrator در طراحی لوگو، طراحی پوستر، طراحی بروشور، کشیدن نقشه، طراحی بنر و تابلوی مغازه‌ها، طراحی عکس و تصویر، رسم طرح های اطلاع رسانی یا info graphics، طراحی آثار زیبای وکتور، تایپوگرافی سریع، خروجی صفحات وب، خروجی pdf، قابلیت مقیاس پذیری بدون کم شدن وضوح تصویر و چاپ با وضوح بالا میباشد. آموزش نرم افزار ایلاستریتور به علت شباهت زیادی که به فتوشاپ دارد، براحتی فرا گرفته می شود.

برای ثبت نام هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید

 

آدرس : ارومیه – فلکه بازارباش به سمت چهارراه مافی بالاتر از غذای آماده شوک طبقه دوم بیمه کارآفرین مجتمع آموزشی رازی

تلفن : ۰۴۴۳۲۲۵۹۰۵۵

همراه : ۰۹۳۷۶۰۰۹۲۶۲

0 responses on "ثبت نام دوره های طراحی گرافیک شروع شد"

Leave a Message