آموزش حسابداری در ارومیه

از آنجایی که حسابداری یک مهارت و در واقع یک هنر محسوب می شود، بنابراین برای آموزش حسابداری اثربخش روش برتر این است که با آموزش های عملی و پروژه محور مهارت ایجاد شود. دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار از ۰ تا ۱۰۰ حسابداری را به دانش‌پذیر آموزش می‌دهد و ایشان را آماده ورود به بازار کار می نماید.

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار، از ابتدایی ترین مبحث حسابداری یعنی معادله حسابداری آغاز می‌شود و طی پروژه‌های عملی واقعی حسابداری خدماتی و بازرگانی و تحریر دفاتر آموزش داده می‌شود. سپس دانش‌پذیر کار با نرم‌افزارهای هلو ، سپیدار همکاران سیستم، برلیان و اکسل را می‌آموزد. حسابداری حقوق و دستمزد و حسابداری مالیاتی دو بخش مهم دیگر از حسابداری ویژه بازار کار می‌باشند.

ار آنجایی که کسب تخصص در ارتقای شغلی و یا ورود به بازار کار اشخاص نقش کلیدی و اساسی بر عهده دارد، بنابراین آموزش مهارت حسابداری می‌تواند گامی محکم و موفق در این امر باشد. بازار کار حسابداری قابلیت جذب متخصصین در سطوح مختلف این دانش پر کاربرد را دارد. بدیهی است کسب این مهارت در کنار مهارت‌های پایه‌ای دیگر نظیر مهارت‌های فناوری اطلاعات (IT) بسیار کارگشا خواهد بود.

در بین دانش‌پذیرانی که تیم حسابداران برتر افتخار میزبانی آنان را داشته است، افراد از اقشار مختلف و سنین مختلف در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار حضور داشته‌اند. از جمله‌ ی این افراد میتوان به اشخاصی که رشته غیر مرتبط داشته‌اند و با آموزش این دوره حضور مقتدرانه‌ای در بازار کار حسابداری داشته‌اند. از سوی دیگر دانشجویان و یا فارغ التحصیلان این رشته از مقطع کاردانی تا دکترا به دلیل ضعف نظام آموزشی دانشگاه‌ها (آموزش تئوری مهارت حسابداری) از این دوره بسیار بهره برده‌اند.

دوره های حسابداری که در مجتمع آموزشی رازی برگزار میشود

حسابداری مقدماتی / حسابداری تکمیلی / حسابدار حقوق و دستمزد / رایانه کار حسابدار مالی / حسابداری صنعتی / حسابداری ویژه بازار کار/ آموزش نرم افزار سپیدار / آموزش نرم افزار هلو / آموزش نرم افزار رافع ۶ و ۷

آدرس : ارومیه – فلکه بازارباش به سمت چهارراه مافی بالاتر از غذای آماده شوک طبقه دوم بیمه کارآفرین مجتمع آموزشی رازی

تلفن : ۰۴۴۳۲۲۵۹۰۵۵

همراه : ۰۹۳۷۶۰۰۹۲۶۲

0 responses on "آموزش حسابداری در ارومیه"

Leave a Message